Modalități de Intărizere a Ejaculării

Articol scris de:

Craciun Marius
Craciun Marius

Expert in cresterea perfomantelor sexuale.In ultimii 4 ani, a citit aproape toate studiile si publicatiile straine despre optimizarea performantelor in pat.

Retele sociale

Facebook

Linkedin

Twitter

Pinterest

Youtube

Disfuncțiile erectile sunt de mai multe feluri, iar unele dintre ele au legătură cu imposibilitatea bărbatului de a menține o erecție o perioadă suficient de îndelungată de timp pentru îndeplinirea raportului sexual.

Există însă tot tot felul de tehnici pentru întârzierea ejaculării, menite să ofere ambilor parteneri o stare intensă de extaz.

Iată câteva sfaturi despre ce trebuie făcut.

Cum să întârzii ejacularea ?

Respirația joacă un rol important în timpul preludiului și al actului sexual pentru că ajută bărbatul să își mențină concentrare și să își depășească problema ejaculării premature, sau cel puțin să ameriolizeze simptomele.

Respirația poate fi reglată, această tehnică fiind folosită din cele mai vechi timpuri.

Deși aceste tehnici nu sunt foarte cunoscute la nivelul bărbaților, acestea au un efect garantat așa că ar trebui folosite în detrimentul tratamentelor medicamentoase care pot genera efecte adverse ce pun în pericol starea de sănătate.

1.Exerciții de respirație pentru prevenirea ejaculării precoce

Înainte de a începe este important ca bărbatul să se afle într-o poziție confortabilă și să fie cât mai relaxat.

Una dintre mâini trebuie poziționată pe piept, iar cea de-a doua pe stomac, imediat după cutia toracică. În timpul exercițiului, pieptul trebuie să rămână nemișcat, fără ca vreun mușchi din corp să se tensioneze.

Pentru ca efectul să fie garantat, trebuie realizate 15 astfel de inspirări-expirări.

Respirația trebuie să se realizeze prin diafragma astfel încât corpul să rămână relaxat și pregătit pentru o partidă intensă de amor.

Mare atenție, mușchii din zona centrală și pelviană au tendința de a se încorda așa că este important ca bărbații să rămână concentrați pe respirație.

Este nevoie de puțin efort pentru ca starea de relaxare să pună iar stăpânire pe întregul corp.

2.Exerciții de respirație înaintea partidelor de sex

Exercițiile de respirație realizate înaintea actului sexual ajută la relaxarea fizică și psihică.

Bărbații trebuie să învețe să nu își mai încordeze mușchii de bază dacă își doresc să mențină erecția o perioadă mai îndelungată de timp.

În prima fază, genul acesta de exerciții pot atrage atenția partenerelor, însă cu timpul, bărbații vor învăța să disimuleze, fără să atragă atenția femeilor asupra acestui mic truc folosit pentru prelungirea plăcerii resimțite.

3.Exerciții de respirație în timpul actului sexual

În timpul actului sexual, tehnica de respirației este asemănătoare celei premergătoare actului sexual.

Cu toate acestea, respirația ar trebui să fie acum mai profundă și mai concentrată pentru prelungirea erecției.

Bărbații intră într-o stare de excitație și au nevoie de mai multă energie pentru a duce la bun sfârșit actul propriu-zis astfel că respirația trebuie să le ofere suficient de mult oxigen în sânge.

Cheia succesului constă într-o respirație controlată, constanța, dar relaxată.

Bărbații trebuie să respire timp de 5 secunde prin nas, menținând gura închisă. Ulterior, vor expira pe gură timp de 5 secunde. Pe măsură ce diafragma se relaxează, aceștia ar trebui să se asigure că își relaxează și mușchii aflați sub zona pelviană.

Aceste tehnici se concentrează pe modalitatea de respirație și trebuie aplicate cu precădere în momentul apropierii orgasmului. Scopul este acela de a prelungi erecția pentru ca ambii parteneri să se poate bucura cât mai mult timp de senzația de plăcere.

Deși necesită antrenament pentru a da efectul scontat, tehnicile prezentate mai sus pot fi deprinse cu rapiditate de care bărbații dornici să își îmbunătățească performanțele sexuale.

Așadar, respirația ajută nu doar la relaxarea mușchilor, ci și la eliberarea oxigenului în sânge ajutându-i pe bărbați să își recapete concentrare.

Trucul acestor tehnici constă într-o respirație profundă din diafragma, în vreme ce, mușchii din jur sunt păstrați într-o stare de relaxare completă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *